Durunbigeldim Kbrznr brnimde 4 gün kala böyleydi🥰adet gününüzde gidin kan verin muhtemel 4 haftalık falandır
Gulceefe-00 Hayırlı olsun canım benim sabah daha silik bir çizgi şeklinde vardı test yaptığımda sonra kan verdim pozitif çıktı sen de kan ver istersen var 😃
papatya56 Var canım Rabbım kucagına almaya nasıp etsın benımde 2 kaybım var Rabbım banada nasıp etsın
Gulceefe-00 Kbrznr 122 çıktı 😃bakalım yükselmesini bekleyeceğim daha çok yeni 😍post açmıştım bakabilirsiniz aynı sizinki gibi bayağı silikti