yesim-1 27+2 günlük bugün muayene olduk kilo 974 gram boyu 28 cm dedi doktorum haftasına uyumlu dedi ama internette boy için 36-40 cm arası olması gerekiyor yazıyor sizlerin kaçtı yardımcı olur musunuz
Senayyalcin yesim-1 Doktor normal demiş bir de burdan öğrenip niye kafa bulandırıyorsunuz anlamadım herkesin bünyesi farklıdır internete de o kadar güvenmeyin o verilerin hepsi ortalama bir cevap
Semnr2 yesim-1 canım bende 25 haftalık hamileyim bugün doktora gittim boyuna 31 cm dedi kilosuna da 732 grm dedi bence o çocuktan çocuğa değişir yüreğinizi ferah tutun bı anormallik olsa doktor söylerdi
Dilberlila yesim-1 25 +4 803 gram 33 cm boy dedi bize genetikle alakalı boy felan bence takılma sağlıklı dediyse doktor
Buket1906 yesim-1 27 de gittiğimde 927 gram boyu söylemedi ama kağıtta 1 haftaya yakın gerilik var hesaplamama göre 33 cm boyu çıkıyor o da doğru hesapladıysam boyunu söylemiyoruz dedi
Dilek0809 yesim-1 boy zaten önemli değil ki doktorlar kafamızda canlandıralım diye bi sayı veriyorlar sadece normalde baz aldıkları bir şey değilmiş Kağan kocatepe videosunda dinledim