Ednurr Adaaa34 ben işk başta çok üzülüyordum 54 düm neden kilo almıyorum diye şimdi 4 kilo aldım da gerçekten alınıyormuş son zamanda
Meryemkale Lulus- bende ödem geçen haftaya kadar yoktu ama bi anda ellerim ve ayaklarım şişti ve acıyolar malesef 🤦♀️tuzda çok kullanmam ama bugün aile hekiminin dediğine göre ilk gebeliklerde bu haftalarda ödem bekleniyomuş🤷♀️
Minicikkalp20 Busralbay 18 haftalığız hiç kilo almadım hamileliğimin başından beri 4 kilo verdim hala da verdiğim kilodayım 🌸
MucizeAnnesii Meryemkale ay bende de var ayaklarım çok fena . Bi geçiyor bi oluyor . 32 deyim haftamdan dolayı mı oluyormuş
zk92 17 haftalıkken tartıldım 8 kilo almıştım. Şuan 20. Haftadayım muhtemelen 10u görürüm 🙈 ama çok zayıftım doktorum alabildiğin kadar al dedi 🙈
Sermec27 Busralbay 28+1 haftalık hamıleyım 5 bucuk kılo aldım ama 7 haftadır kılo almıyorum diyet yaptıgım için gebelik şekerim var cünkü en son 21 de 5 bucuk kılo almıştım onun üstüne almadım 46 kıloyla hamile kaldım su an 51 bucuk oldum 🥰
Meryemkale MucizeAnnesii bana dediğine göre böbreklerde bi problem yoksa haftadan dolayı normal kabul edilebilir dedi ama bide kadın doğum bakmalı dedi