Papattyyaa Merhaba kızlar, 8+5 haftalığım ama dün ultrosana girdim doktor 7 haftalıksın ddi bende hocam sekiz deyince oda kese önden gider her zaman önce kese oluşur bir hafta sonra da bebek? Bunun hakkında bilgisi olan var mı?