Kızlar ben 12. Haftamda ikili tarama için test verdim fakat doktorum herzamanki 2 boyutlu görüntü varya siyah beyaz onunla baktı ve 5 dk bile sürmedi normal gözüküyo herşey dedi ve kan verdim bitti.sonuç bu pazartesi çıkıcak. Bu süreç nasıl ilerlemeliydi bilmediğimden böyle oluyo sanıyodum ama sanırım detaylı ultrason 40 dk falan sürüyomuş bizim işimiz çok kısa bitti. Beni bu konuda aydınlatırmısınız. Üzüldüm şuan yanlış doktormu tercih ettim özele gidiyorum bi de ???