Gebelkte bie rahatsızlık ile karsılstım tek tedavisi tıpta kortizon ama kullanmayı istemedm kullanmıyorum. Gebelk sonrasıda kullanmayacgm alternatif tıp deneyecegm. Kortizon yapıcı degil yıkıcı bnce. Benege etkleri hakknda blgilendrme yaptımı doktrnz acaba ?