gamzelinaz ben istisnai bir durum olduğunu düşünüyorum ve umuyorum☺️ çünkü 30 haftalık hamileyim ve normal doğum bekliyoruz.doktoruma sorduğumda söylemedi ama dikişlerim çok kötüydü enfeksiyon kapmistim ve açılmıştı araları.hemaroite bağlı olduğunu düşündüm zorlamayla açmış olabilirim diye .bebeğim 3.500 doğmuştu.hic bişey onermedi krem verdi ama krem yerine orayı kuru tutmak daha önemliymiş ben enfeksiyon diye genital temizleyici sıvı ile sıcak su hazırlayıp içine oturuyordum sürekli o sıvıyı kullanıyordum.ama çok kilo almıştım ve aşırı odemliydim ona da bağlıyorum açıkçası bu sefer yuruyusume ve sporuma çok dikkat ediyorum