Arkadaşlar çatlatma iğnemin bugun tam 2haftası Çarşamba test yaptım yani 13.günü ikinci çizgi yok denecek gibiydi akşamına lekelendim adetim başladı sandım ama devamı gelmedi lekelenmem günlük pedi doldurmaz böyle olup hamilelik olabilir mi doktorum iğneden 15gün sonra gebelik yoksa adet olursun demişti iğne vurulan günüde sayarsam bugun 15🙏🏼 Başına lekelenme gelen var mı