Merhaba Sivas’ta Ali bey e giden var mı tavsiye eder misiniz ücreti hakkında bilginiz var mi
Adige60 158.60 kuruş ücreti ama ünivde
Ali yanık diye bir doktor duymadm hiç Bayram ali mamik i mi demek istedinz
SevdaA58 üniversitede profosör Ali yanık
Anneballari58 kendi polikliniği varmış sanırım ben üni randevu sisteminde göremedim de
Adige60 canm ben ali çetin le karıştırmışım 🙈 ali çetin ünivde prof 🙈kusura bakmayın
Anneballari58 yok hiç sorun değil 🤭