Güzel anneler biraz içimi dökmek isterim ve böylece korku duyan hamilelerin içini rahatlatmak niyetindeyim. Bir evladım var normal doğum ile kucağıma aldım 2 gün evde 12 saatte doğumhane de sancı çektim. Sezeryan olmadım ama çocuğum 2 yaşındayken yumurtalık tümörü ameliyatı oldum karnimdan kesi ile aynı sezeryana benzer şekilde. İkisinde de sağlığım icin hangisi doğruysa o oldu şükürler olsun yani demem o ki kendinizi ne normal doğumdan ne de sezeryan doğumdan sogutmayin kötü hikayeler dinleyip korkutmayin inanın bebeğinizi kucağınıza alınca ne olursa olsun geçip gidiyor hatirlamiyorsunuz bile ki ben parmağına iğne batsa ortalığı yıkan ben iki şekli de tatmis oldum şuan ikinciye hamileyim belki yine normal olur veya sezeryan olur bilinmez rabbim neyi nasip ettiyse son anda gerçekleşecek yeter ki bana ve bebeğime bir şey olmasın sağlıkla çıkalım o hastaneden inanin gerisi teferruat. Sen ikisini de yasamissin tabi konuşması kolay diye düşünen varsa da ben 19 yaşında anne oldum ilk hamileligimde de bu dusuncedeydim en ufak dikiş bile atilmamisti bana hayatımda ona rağmen hep kendimi hazırladım kimsenin doğum hikayesine takılı kalmadım tek düşündüğüm hayırlı ve sağlıklı şekilde bebeğimi kucağıma almaktı yani kendinizi iki doğum şekline de hazırlayın psikolojik olarak ve inancınız varsa bol bol dua okuyun dini vecibeleri yerine getirmeye çalışın önce Rabbime sonra doktorlara emanetiz hepimiz kadınız anneyiz anne adayıyız ve bu şükür sebebi hamd olsun sevgiler 💕