HilalYlmz Kızlar sizlerinde fikrini almak istedim 🌸 nasipse oğluşumuz olacak💙 isim olarak, Buğra Pamir düşündüm sizce nasıl?☺️
midekoruyucu HilalYlmz buğra güzel ama pamir den emin olamadım şahsi görüşüm 🤷🏻♀️ Emir daha güzel gibi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Esra_baki HilalYlmz lütfen kusura bakmayın Buğra çok güzel kırmak istemem. Pamiri hiç beğenmedim biraz şey gibi hayvan ismi gibi geldi ya ben yeni isimlere açık değilim ondan sağlıcakla alın kucaginiza
HilalYlmz midekoruyucu benimde ilk önceliğim Buğra’dan yana ama Pamir’i duyunca da hoşuma gitmedi değil☺️
midekoruyucu HilalYlmz yani değişik bi isim 😅 ama beni yanlış anlamazsanız duyunca ilk aklıma gelen tapir diye bi hayvan varya hani o işte🙈 kötülemek aşağılamak için söylemiyorum lütfen yanlış anlamayın aklıma geleni söylüyorum sadece
Naz_01 Bence sadece Buğra katın.yanına ek isim de koymak isterseniz Pamir yerine emir daha iyi olur bence
HilalYlmz midekoruyucu hani plastiği pahalı bi marka varya tuperwere mi ne genelde herkes tapır diyo ya o geldi aklıma benimde 😂😂😂😂😂