Kizlar merhaba adet gecikmesinin 4. Gunundeyim günü gününe olan adetim 4 aydan sonra şaştı gebelik testim hem kanda hemde testte negatif çıktı. Geç döllenme ise eğer belli olur muydu şimdiye veya kaç gün gecikmeden sonra öğrendiğiniz bebeğinizi. Aklım çok karışık hsg cektircektim bu ay. Ama beklenen adet gelmediği için çok karışık düşünceler içindeyim dünkü kandaki testim 0.1 çıktı tarlusal kullanmalimiyim beklemeliyim ?