Kızlar evlendiğimden beri (3yil olacak) sonbahar ve ilk baharda çok kötü bi şekilde karın ağrısı çekiyorum. İshal gibi değil ama ishal ilacı verdiğinde doktor geçmişti. Muhtemelen üşütmeye bağlı bağırsak ağırsi olabilir felan demişti. Şuan yine başladı ve çok fena durumdayım 15 dk da bir geliyor. Doktoruma yazdım cevap vermesini bekliyorum ilaç kullanabilir miyim diy? 15 haftalık hamileyim bu arada. Benim gibi olan var mı gerçekten nasıl baş ediyosunuz çok feci bi ağrı bu girince çok kötü oluyorum