btlsrkn-04 Hamilelikte ağda acıtıyor diyorlardı ilk aylarda kanamam olduğu için yapamamıştım ama önümüzdeki hafta doğumum var artık yaptırmam gerekiyordu gözünüzü korkutmak istemem ama canımdan can gitti yaptırırken ama çok şükür buda çıktı aklımdan😇
Ilkayy btlsrkn-04 btlsrkn-04 ben her ay yaptırtırım hiçte öyle acısı yok normal acısı oluyor insanları nie korkutuyorsunuz senin canın çok acımış olabilir en azından öyle diyin çok açıyor Demeyin insanlarda korkutmayın
Ozge2805 btlsrkn-04 benim agdada canım hiç yanmıyor ya 😁 acı eşigim çok yüksek hamiş kalınca bir kere aldata gittim daha çıkmadı daha önce lazerliydi
btlsrkn-04 bus91 hayır canım hamilelikten önce yaptırıyordum zaten sürekli ama hamilelikte birqz ara vermek zorunda kaldım kanamam olunca sanırım jiletle alındığı için
btlsrkn-04 Ilkayy ben her ay yaptırmadıpımı söyledim zaten kimsenin gözünü korkutmak ta değil niyetim hamiliekte ilk defa aldırdığımı söyledim
Lulemom Ben normalde kuafördeki kızla boğuşuyordum ağda yaparken 😄 hamile kaldığımdan beri o kadar acımıyor. hamilelikten diye düşünüyorum 🤔