Pelin__1 bu vajina kemiklerinin ordaki ağrıdan bahsediyorsun sanırım canım, 27. Haftadayım aynısı bende de var en son 3 hafta önce gitmiştim kontrole doktor bebeğin başaşağı durduğunu baskı olabileceğini ve bunun normal olduğunu söylemişti. İnanır mısın bazen oracıktan hemen çıkıvericek sanıyorum 🙈