EcemGltekin Merhaba kızlar gebelik doneminde tüy dökücülerin zararlı oldugu söyleniyor kullanan varmı aranızda
Bbk EcemGltekin Zararı var mıdır bilmiyorum ama normalde bile kokusuna tahammül edemiyorum. Bence kullanmamakta fayda var. Bu süreçte hiç sevmesem de jilete yönlendim ben