lentil ben normalde çok yemek yiyen bir insan değilim büyük ihtimalle bir aylık falan hamile olmalıyım ki çok yemek yemeye başladım kızımda da aynı durumu yaşamıştım ilk doğumumdan sonra 57 kiloda sabit kaldım çok yemek yediğimi fark ettim tartıldım 61 kilo almışım ama şuan o aldığım kiloyuda vermişimdir çünkü gerçekten bişey yiyemiyorum henüz tartılmadım ama farkındayım verdiğimin :)