YaSeEeeee bende normal yapacağımı düşünmüyorum bıyığımı dahi kimseye aldırtmıyorum sezeryan genel anestezi de istemiyorum artık hayırlısı tam 36. Haftada kontrole gideceğim sevgili doktorum ne diyecek bakalım artık doğsun istiyorum bugün gördüm nasıl tatlı olmuş benim minnoşum elini yüzüne koymuş aynı babası