eskisehir8 Kızlar dolgu dişim vardı önümde şuan düştü dişçiye randevu aldım ama tedirginim başına gelen varmı doktorum izin verdi, dişini yaptıran varmı gebelikte şuan 11+3 haftalığız
yasemin333 eskisehir8 anestezi gerekmiyorsa yaptırılabiliyor diye biliyorum ama genelde kadın doğumdan yazılı kağıt istiyor diş doktorları.Benim de dolgum düştü daha önceden kanal tedavi yapıldığı için anestezi gerekmiyordu ama yine de yaptırmadım doğumuma az kaldı doğumdan sonra yaptıracağım inşallah
ebrr1048 eskisehir8 benmde dişimde bi sorun vardı doktoruma söyledim acil değilse 3 ayın bitmesini bekle ben sana kagıt yazarım dişçiye vermen için dedi bidaha geçti bende gitmedim
mutluaile11 eskisehir8 hamileliğimde 5dolgu. 2diş çektirdim canm. Çürük oluştu doktorumda çekti. Anestesi lokel oldugu için ve hamilelere özel kullandıkları için bebeğe zararı yok ve kanada bulaşmıyor zaten. Dişide çekerken röntgensiz çekti
Lulemom Düşen dolgunun yerine yenisi koyar bişi olmaz. Aneztezi ye de gerek olmaz. Ha olursa tavsiye etmiyolar orasını bilemem ama dişçiye hamile olduğunuzu söyleyin ona göre hareket etsin
eskisehir8 yasemin333 Canım benimde daha önce kanal tedavi oldu bu dişim şuan dolguyla beraber kendi dişimde düştü kocaman bi boşluk var doktorum gidebilirsin dedi sadece
yasemin333 eskisehir8 dişin tamamen düştüyse bilemem tabi canım bi görün bakalım doktora belki bir çaresi vardır.Ben de ağrı sızı olmayınca erteledim.
eskisehir8 mutluaile11 Ay canım geçmiş olsun İnan duyduğuma sevindim sebebi de şu ki doktorum çekmemiz lazım yoksa dişi yapamam dedi mecbur çektireceğim ön dişim olmasa beklerim ama çok çirkin duruyor, doktorundan kağıt al izin verdiğine dair dedi mecbur alıcam verirse 🥺
mutluaile11 eskisehir8 saol canım ben yurt dısında yasıyorum kadın doktoruma sormadı bile dişcim ama türkiyede izin alınıyor sanırım sen öyle yap zatem izin veriyor kadın doktorlarıda