Ekvatoral Kubrasil benim çok az düşüktü aile hekimi doktorunuzla görüşün dedi. Doktorum da sıkıntı yok dedi
Kubrasil Bana da doktorum aynı şeyi söyledi. En düşük 0.61 olması gerekiyorken benimki 0.54, sizinki kaçtı?