Merhaba , size bir şey danışmak istiyorum.Ultrasona göre 6+3 haftalık gebeyim.Kalp atışı başlangıcı 90 in üstünde normal kabul ediliyormus.Çarşamba günü kalp atışını duyduk 95 çıktı zaten dün başlamıştır atmaya dedi normal seviyede dedi ancak bugün kalp atışı yavaşladı 80 lere geriledi.Pazartesiye kadar bekleyelim dedi fikir ve yönlendirmelerinizi bekliyorum 😥