8 haftalıkken sadece folik asit kullandım ben, 13. Haftaya kadar. 13 den 19 a kadar da demir ve vitamin kullandım. Şuan 20+2 deyim ek olarak bide omegaya başladım. Hepsinin bi sırası var sanırım. Doktora sormadan kafanıza göre ilaç içilmemeli bence her ne kadar ne kadar vitamin olsa bile