Donebaris aynen benim bebişimde yan duruyor kafası sağ kaburgamın altında ama bizim dönme olasılığımız kalmadı artık varsa bile beklemek çok tehlikeli olabilir dedi doktor kordon sarkması riski varmış şu anki duruşunda 38+ 5 olduk bu arada pazar günü sezeryan olacağım ama inşallah sizin bebeğiniz döner daha vakit var 😍🙏🏻