Oms takılmayın kimseye ben Feza ismini ilk duydum değişik geldi sonra da içime doğdu bu kızın adı feza olmalı diye. Allah nasip ederse ipek feza koyacağız adını. Benden başka kimsede istemedi, eşim bile :) o ipeği istedi. Birazda kalbinizi dinleyin, o cocuk sizin bedeninizde yetişiyor. Hislerinizle ismin anlamı bütünleşsin doğru ismi bulursunuz:)