55kubra üç aylar girdiğinde ben sordum doktora aralıklı olarak tutabilirsin demişti tuttum bende. zaten çok erken yiyip içen. Biri değildim. Ama kendimi çok aç bıraktığım için kan şekerim yükselmiş gebelik şekeri çıktı bende. Şuan istesemde tutamam 3 ana 3 ara öğün yemek zorundayım