Rumif Denis19 Bayram’da mangal yaptık soğan sarımsak yaptık bende yedim bisey olmaz ya yanı oturup kilolarca yenmiyor ya canim
Burcum Denis19 ilk kez duydum her yemeğe koyuyorum. Doğal antibiyotik ne zararı olabilir ki. Hastalandığımda daha bol tüketmiştim hatta. Ben hiç duymadım ama doktorunuza da sorun isterseniz içiniz rahat etsin.
deletedmom24 Denis19 soğanın ödem söktürücü özelliği var fazlası zarar. Yemekte yediğiniz kadarı bebeğe zarar vermez.
Denis19 Söktürücü özelliği olduğunu duymustum ondan sordum kızlar 😊 menemen içinde yedim öyle boş yemedim ama yine de tedirgin oldum annelik iste