GizMeh Merhba kızlar ben 6+1 im. Belirtileriniz nelerdir merak ediyorum. Ben çok sık idrara çıkıyorum sizde öyle misiniz acaba 😅
3bebekannesiii GizMeh 6+0 şuan bizim . Sürekli ekşi şeyler istiyo canım, sık tuvalete çıkıyorum, sabah bulantıları var
Didemmmmm GizMeh bende bugün 6 hafta oldum 🙏🧿 belirti olarak göğüs hassasiyetim var ve sürekli bir şeyler içmek istiyorum çok fazla iştahım yok.
Annekusu @Gizmeh# GizMeh çok fazla halsizlik mide bulantım yok denecek kadar az bir de ara ara kasık ağrılarım oluyor 🥰
Didemmmmm GizMeh ben dün doktoruma sordum daha ne istiyorsun dedi😉 3 lt kesin fazlasını saymıyorum. Sürekli tuvalete gidiyorum. Öğretmenim her teneffüs koşa koşa gidiyorum 🤣🤣