Aysunduruu Kızlar hamilelikte turk kahvesi aşeriyorum günde 2 bardak içiyorum hergun sıkıntı olurmu bebeğime acaba varmi benim gibi hamişler 🙈😀
Balbocegi_ Aysunduruu bende mutlaka bir tane iciyorum telvesinide birakmam sirf kokusu ve telvezini yemek icin iceeim🙈
demetinceyildirim Aysunduruu kahvemi içerken postunu gördüm canım 🙈2 değil ama günlük mutlaka bir tane şekersiz içiyorum bir sorun olmaz dedi doktorum😊
Yoncaglseven Aysunduruu Ben içiyorum ama mide bulantisi cok oluyor bence günde 1 taneden fazla içme canim çarpıntı olur kafein var icinde bebege zararı olur.
gulsen_57 Gün-de 1 fincan yeterli olur bence fazlasını tüketme bana doktorum 1 fincan içebilirsin demişti ben yine çok canım isterse hafta 2 3 defa tüketmeye çalıştım 😏😊
Feyzablbl Benim doktorum günde 1 kupa kahve sorun değil aşmayın yeter demişti Rivayeten duyduğum da Türk kahvesi içenin cocugu zeki olur dedilerdi bana
Balbocegi_ Aysunduruu yorgunlugumuda aliyor inanirmisin kxiim var 13aylik olcak ins onum yorgumlugunu onla atıyorum ilk icemiyordum 6aydan sonra icmeye basladim birakamiyorum tek canimin istedigi kahve🥰🤣
p1nar Aysunduruu evet kurukahveci mehmet efendinin var. gri paket üzerinde kafeinsiz yazıyor ve tadının normal Türk kahvesinden hic farki yok 😉
Feyzablbl Aysunduruu Ben hergün 1ya da 2 fincan tuketiyorum. Ama ben saten kahvekoliktim o yüzden isteğiniz varsa reddetmeyin bence 🤗
serenty_123 Aşırı derecede kahve bagimlisiyimdir ama hamilelikte tiksindim içemiyorum doğum yapayım ilk isim bir küp kahve icicem diyorum 😂😂
Aysunduruu serenty_123 bende çay tiryakisiydim ama tiksindim bende doğum çantama çay termosu koyacam 🤣🤣
Cigdemss Aysunduruu ben haftada 3-5 duble içiyorum. Ama çay çok içmiyorum. Kafeini fazla almamak lazım. Hem çay hem kahve çok içerseniz fazla kafein bebeğe zararlı kansızlık kabızlık demirinizi de düşürür
Aysunduruu Cigdemss çaydan tiksindim allahtan kahve delisi oldum idare etmeye çalışıyorum ama kafeinsiz kahvelerde varmış 😍