Bebeği doğurup doğurmama diye bir şey duymadım ama hastaneye girdiğinizde yapılacak islem kalçadan enjeksiyon bile olsa bi forma imza atarsınız bunlar prosedür her şekilde bir form imzalayacaksınız üstünde cok durmayın size özel bir şey değil fakat ayrı bir durumunuz varsa bilemem neye dayanarak bunu söylediniz ya da okuduğunuzu yanlış anlamış olabilir misiniz detay vermemişsiniz bebeği doğurup doğurmama formu diye bir şey duymadım ben, form dediğiniz hastaneye girdiğinizde yaptıracağınız girişim ve işlemler için yazılı izin verdiğiniz beyandır zaten vakti gelmiş doğuma gitmiş birine doğurup doğurmama formu ne demek anlayamadım, dediğim gibi detay vermelisiniz ne şartlarda hastaneye gittiniz kaçıncı haftadasınız ve ne oldu da size bu form getirildi bu formun bu anlama geldiğini size kim söyledi ?