Deniz95 bi yanlışlık olmuştur belki cihazdan filan inş bir sorun yoktur, benim dpktorum tek sefer ölçüyor bilgi verip kaldırıyor ama benimde bşr kere ultrasonra rahim ağzım kısa alttan bakcam dedi alttan bakınca normal çıkmıştı yanılma payımdan belki birkaç kere ölçmüştğr inş bir sıkıntısı olmaz bebeğinizin💙