Yesimmmmi Meraba bayanlar iki gğn once krem peynir aldım bugun baktımki kapağında tarihi iki gün geçmiş ama tadı kıvamı yerindeydi bir bozukluk yoktu hamilelik işte dayanamadım yedim ama içimede kurt düştü bir yandan
PurpleTail Yesimmmmi tadında sorun yoksa sıkıntı olmaz merak etmeyin bazı ürünler son kullanma tarihi geçse bile bozulmamış olabiliyor.
NAZ2333 Yesimmmmi 2gunden bisey olmaz canm bende ilk hamileleigimfe eksimiş ekmek kadayifi yemistim ne kadr canm istemisse son lokmada eksidigini fark ettim cok sukur bisey olmadi
Dilek0809 Yesimmmmi aldığınız yere götürün yeni mi aldınız ve nerden genelde A101’de hep ya tarihi geçmiş ya da geçmeye yakın ürün satılıyor aklıma orası geldi süt ürünü tehlikeli yemeye devam etmeyin iyi diye
Lulemom Bile bile yemeyeydin iyidi 😄 ne kadar yedin acaba, bende bi dilim peynir yemiştim . 2. Yerken pamuklandığını fark ettim. Bişi olmamıştı ama bile bile de yememek gerek bence
Yesimmmmi papatyaanneee yeni açmıştım tadıda lokum gibiydi sürekli yediğim ürün tadında değişik bir tat yoktu