Ecem0642 bende 31+5 im bendede 1-2 aydır oluyor canım normal kramplar hatta bazen uyurken uyandırıyor bıçak saplanması gibi gerci hic bıcak saplanma acısı yasamadım ama 😅 acı verıcı ve 1-2 gun agrısıda kalıyor o sekılde kıtlenınce magnezyum içiyorum aklıma geldikce sizde doktorunuza danısıp için.