Eylemmm1655 Canım benimde aynı durumum var plesenta aşağıda ve normal doğum yolu bu yüzden kapalı.Ayrıca sezeryanla bebeğin alınacağı yerde 11 cm miyom var bu iki durumda erken doğumu tetikliyor.Bende senin gibi dinlenerek hafta dolduruyorum.Çok dikkat etmemiz lazım.Pazar 30.haftama giriyorum bende ve nst girmeye başladım.Dinlen ve stres yapma.Ben netten baya araştırdım herkes farklı şeyler yazmış bilgi kirliliği.Dr beni tek rahatlatan kişi gerekiyorsa yatcaz 37 yi görcez diyo bende ona kulak asıyorum.