Kizlar sezeryan gunumuzu aldik kimler 14 nisanda dogum yapiyor ay cok heyecanliyim 🤦
Yagmurr34 kaç hastalıkken belli oldu
Yagmurr34 hatırladım canım seni doktorunla paylaştın mı o durumu zorunlu olacak değil mi?
zenan8 37+4
zeynepylmz yok canim ya istege bagli oluyormus