adalas Merhaba arkadaşlar ben daha yeni 3 haftalik hamileyim bi Ankarada dogum doktoru önerisine ihtiyacım var. Pozitif rahat ama mantikçı cok panaroyak olmayan bir dogum doktoru önerisi istiyorum sevgili anneler😊
Soe adalas doç. Dr. Cemil kayaya gidiyorum özel muayenesi varyda centerda. Rahat insanı germeyen ve işinin ehli bir doktor. Whatsaptan bi şey sorunca da anında dönüş yapıyor
ysfali06 adalas 19 mayıs hastanesinde Naciye sandıkçı ya gittim 9 ay en memnun olduğum kısım doğum kısmıydı. Bi anne gibi şefkatliydi doğumda o olmasaydı daha da zorlanırdım.
Fgnaldmr06 adalas Ben Sebahat turan’a gidiyorum. Çok memnunum hem Güler yüzlü hem de hiçbir şey sormaya gerek kalmadan herseyin bilgisini veriyor.
[silindi] adalas Op. Dr. M. Özge Çiçek Özek kesinlikle çok pozitif ve bilgili bir doktor. Ebeside aynı şekilde Ankara’nın bir numaralı ebesi iddia ediyorum ☺️☺️ güle oynaya kontrollere gider ve doğumunuzu yaparsınız söylemesi benden ☺️
Fgnaldmr06 Eylul0652 özel muayenehanesi var. Ama daha önce devlet hastanesinde çalışmış uzun yıllar o zamandan hastaları çok memnun zaten. Bende öyle. Her an da ulaşma şansın da var.