metehaninannesiii Kizlar 16 tane citcitli badi almışım 0-3 ay 3-6 ay 6-9 ay 9-12 ay şeklinde toplam 16 tane yeterli mi gözüme çok gözüktü şuan ne ara aldım bilmiyorum 😂😂🤦♀️
Zeylull metehaninannesiii Sürekli elinde yikarsan yeter 😂 ama çok kakası çok dışa çıkıyor 😂 bir günde 3-4 atlet değiştirdiğimi bilirim 😂
gulin-35 metehaninannesiii cok degıl bence bazen ıshal falan olduklarında gunde ıkı uc kez zıbın degıstırılıyor agzının suyu onunu ıslatıyor cok lazım bısey gercekten
Ates21 metehaninannesiii Aynen canım yeterli zıbın bu kdar başka almayacam alt üst takım Alacam tulum Alaçam sıra onlarda
Edakuz58 metehaninannesiii aynen canim sagliklica gelsinler insallah bugünde bimden aldim gene kaynanam yeter napican dedi bende "Annee bok 😅😅suduk😅😅 eder degsik giydririm ne oyle dion dedim 😅😅😅😅
metehaninannesiii Edakuz58 😂😂😂😂😂😂😂😂doğru demissin hayır zaten araya girmeseler olmaz zaten habire altlarına yapıyorlar ne olur ne olmaz 😂
Ates21 Edakuz58 İyi demissin benim kaynanada çocuğa eldiven alma çok fazla kıyafet alma dedi bende ben neyi alacağımı biliyorum onun annesi benim dedim 😂
Edakuz58 metehaninannesiii yaa tabi 😅😅 ilk bebegimde yikayamiyordum disa cok tasardi atardim bende o sekilde 😅😅
9391 0-3 ay aldım bende ilk olarak 9 tane, yorumlarda yıkanınca çekiyo yazıyodu o yüzden yenidoğan almadım ama büyük gelir mi ki yeni doğduğunda acaba? Siz yıkadınız mı çekti ?
Baloncuk41 9391 bence yeterli bundan sonrasını büyük alın makinanın dolmasını beklemeden yıkarsanız yeter dogum kilosuda önemli ben doldurmuyo iclerini diye cok uzulmustum gidip fazla fazla almistim 2 hafta sonra olmadı hic biri yenidoganların
9391 Baloncuk41 hmm az almak gerek o zaman yenidoğan alınacaksa, dediğiniz gibi kilosuda önemli yıkanınca ne kadar küçüleceğine bakayım bir de en iyisi ona göre ek alırım çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🤗