Melikerhan Pko hastaları normal doğumda kistler vücuttan atılma durumu %50 ymiş yani patlarsa atılır patlamazsa kalırmış. Ama sezeryan da alınma durumu var kurtuluyoruz yani.. Normal düşünürken şu an sezeryana kayıyor aklım.. Kistten kurtulmanın kesin yolu diyorlar düşünceniz nedir?
deletedmom12 Melikerhan bnm doktorumda ynı seyi söyledi zaten sezaryen olcaktm dahada yattı kafaama :d
[silindi] Melikerhan ben pko’luyum hiç öyle bir şey demedi doktorum normal doğum yaptım bana biraz alakasız geldi ama yine doktorunla konuş tabi
1234 Melikerhan pko genetik yani ömür boyu sizinle ancak zayıflarsanız etkisi azalır yok Ama dogumla gecmez Pkoyum ilk sezaryenimi 5 yıl once oldum gecmedi Dogustan gelen genetik özellik gecme ihtimali yok cnm sadece etkisi azalıyor
Mrvbdk Hiç öyle bi şey demedi doktorum aksine zaten doğum olunca gidiyor onlar falan dedi temzlenmiştde gerçekten
Melikerhan Mrvbdk herkesin aynı olmuyor maalesef normal doğum yapan arkadaşımda kistler gitmedi hatta doğum sonrası daha çok büyümüş normal doğumda gitme ihtimali yarı yarıya
Melikerhan [silindi] doktorum demedi bana da duyduğum ve doğum yapanların dediği bunlar sezeryan da kesin alınıyor kistler
Pcoslubiranne Melikerhan Pcos düzelmez ki sadece etkisi azalır. Alınması gereken kistler var sadece onlar zaten ameliyatla alınıyor.Ben tedavisiz hamile kaldım.Doktoruma sordum kistler ne oldu diye onlar duruyor dedi.Kilo alıp vermeyle alakalı genelde.Etkisi azalıp artabiliyor.
Melikerhan Pcoslubiranne ben tedaviyle hamile kaldım 1 yıl tedavisiz denedik olmadı maalesef.. Sezeryan ile kistleri alınanlar var
Buketali Melikerhan ben aldırıp öyle hamile kalmak istedim ama sonra bi daha oluştu arkadaşım dediğiniz gibi yaptı sezeryanla temizletip öyle çıktı şuan çok rahat
Gizemturan Melikerhan bende pcosum ama hiç öyle bişey demedi hatta doktora dediğimde kontrol etti hiç bişey kalmamış dedi
Aygndnc Melikerhan ben pko luyum ilk gebeliğim ovulasyon ile oldu düşük ile sonuçlandi 4 sene sonra kendiliğinden oldu bana hiç bir zaman olmaz dediler hatta tüp bebek için falan başvuru yapacaktik sonra erken menopoz a girdiğimi öğrendik romatizma için kullandığım bir ilaçtan. Doktorlar tamamen ümidi kestiği ayın ertesinde 2 aylık hamile olduğumu öğrendik ve doktorum o kistler gitse de vücut üretiyor gibi bir cümle kullandı. Şimdi karnımda kalbimde bir mucize büyüyor 23 gün sonra nasip olursa kucagimizda olacak 🤗🤗
BraKarpuz Melikerhan ben pko sendromuyla hamile kaldım, ve doktorum kistlerin yok olamayacağını ameliyatla alınamayacağını doğumla yok olmayacağını söyledi...
Marpling Melikerhan Bende po’ yum druma sorduğumda onlar gitmiycek demişti.sadece zayıfladığımızda yokoluyor arkadaslar ama makesef yine oluyor