Minnosunannesiii kubra_0512 baya koyu değerlendir yarını filanda değerlendir büyük ihtimal yarın daha koyu olur
afrasil kubra_0512 çok koyu ama sanki yarın tam koyulasacak gibi duruyor aldığınız yere sorarsanız daha dogru bilgi verir .
afrasil Mavi_- görürsünüz daha ben 12. Gün yumurtlama 13. Gun çatlama gördüm . 11. Gün 1. Testi yaptm baya koyuydu yumurtlama olacak gibiydi 12. Gün yumurtlama gördüm 13 de çatlamaydi 14de garanti olsun bidaha yapayim dedim iyice siliklesti
afrasil Happybsrn benimkinde de 2 gebelik testi var. Sen ortalama gününü biliyorsun zaten artk demi bide haplardan elinde kaldı mi klomen
afrasil kubra_0512 haa bu instagramdaki sitelerde satılanlardan ya ben ordan zannettim 😀 yarın belli olur siliklesirse veya koyulasrsa anlarsıniz bugünü degerlendirin yinede bence
afrasil Happybsrn kullan birsey olmaz bence kist okduktan sonra igne vurdursan bile oluyor yinede sen bilirsin tabiki . Benim arkadaşım sadece klomenle kaldı
Happybsrn afrasil iğneyi kendime vura bilsem alırdım yumurtlma görünce yapardım ama yapamam 😭😭😭😄😄 bilmiyorum yaa Of