Bebegim45 bende bunu çok merak ediyorum. Şuan bende Dr. Mehtap Yücedağ ’a gidiyorum. Aslında çokta memnunum. Ama en son gidişimde çok fazla sezeryan olduğu için beni başka bir Dr a gönderebileceğini söyledi. Açıkçası daha önce hiç diyaloğum olmayan bir Dr ile ameliyatta karşılaşmak beni strese sokuyor şuan. Birde benim bir sorum var acaba bilginiz var mı merak ediyorum. Sezeryan haftanızı önceden Dr ile konuşup da mı kararlaştırıyorsunuz yoksa doğum belirtisi su gelmesi vs olunca mı sezeryana alınıyorsunuz acaba?