Günaydın minnoş Anneler 🌼
Güzel bir sabaha uyandık Hamdolsun 🤲🏻
Normal de bir söz var "Ye tatlıyı doğur Hakkı"yı, ye ekşiyi doğur Ayşe’yi" demişler. Ben hiç ekşi yemedim hatta tiksindim diyebilirim. Hep tatlıdan tarafım ve Allah’ın izniyle kızım olacak ♥️ Sizde de tam tersi olan var mı, bu söze inanıyor musunuz?
Hadi gelin sohbet edelim 🌼