Merhaba hanımlar. 8+2 haftalık hamileyim. Doktorum cinsiyet için kesin olarak 15. 16. haftalarda belli olur dedi. Bense meraktan çıldırıcam. İlk gebeliği olmayan anneler, bi önceki evladınızda ne belirtiler yaşamıştınız ve cinsiyetleri ne oldu. Rüya görmüş müydünüz mesela? Ben 2 defa erkek 2 defada kız gördüm🤦🏼♀️ çevremdeki çoğu insan erkek diyor ama ben kız hissediyorum. Çoğu tanıdığımında rüyasına girmişim. Kimisi erkek görmüş kimisi kız.. Belirtilerimse şöyle; 5.haftadan itibaren özellikle akşamları tansiyon düşüklüğü, tatlıdan ve meyveden tiksinip tuzlu aşerme (ki ben tatlı düşkünü bir kadındım) , son 3 4 gündür kusturmayan tüm gün süren bulantı, göğüs uçlarımın renginin koyulaşması, sol göğsün daha çok şişmesi, aşırı halsizlik ve uyku hali, saçlarımın inanılmaz derece cansız görünmesi, çok ağlak bir ruh hali,basenlerimin kalınlaşması.. Aklıma gelenler bunlar şuanda. Sizler neler yaşamıştınız. Ve sonuç ne olmuştu? 👀