Merhaba kızlar. Kuzenimin eşi 4 aylık hamile. Bugün kovitle 6. Günü. Yemek yiyemiyor aşırı iştahsız. Okusurugu ve ağrısı baya var. Malum ilaçta icemiyor. Ne verebiliriz kendini toplmasi için. Hamile değilim bilmiyorum ben. Olup atlatanlar bı tavsiye verebilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim