Arkadaşlar ben geçen hafta Hamile oldugumu ögrendim hgc takibi yapılıyordu bide aralıkta düşük yaptım üzerine Bi adet gördüm gebe kaldım ama betam 156 geldi durdu bugün doktora gittim ve 120 düşmüş degerim kimyasal büyük ihtimal düşüyor kendi kendini temizleyecek dedi hap falan vermedi dış gebelik mi dedim dış gebelik böyle düşmez dedi yükselirken büyük ihtimal kimyasal dedi başına geln var mı bu süreçte yardımcı olacak