elaveben Erken doğum riskim var bu yüzden sürekli yatıyorum reflü mahvetti beni bir de reflü sırt ağrısı yapar mı? Afedersiniz sürekli geğiriyorum nasıl çözüm bulabilirim?
Teacherella1 elaveben soda ve gaviscon dısında birşey yaramıyor bana bende de sırt ağrısı yapıyor 🤦🏻♀️
zeynepylmz elaveben sürekli yatmak reflüyü tetikler canım en azından oturur pozisyonda istirahat et kalkmadan
SenaHifa elaveben evet canım yapıyor maalesef sırt ağrısı hatta öksürük bile yapıyor. Soğuk süt içebilirsin 3-4 yudum. Ya da salatalık. Seni geğirtip rahatlatacak şeyler yemeye çalış
Nslhnkr elaveben 2 yastıkla yatın . Gaviscon şurup içiyordum berbat etti ve bagımlısı yaptı. Bıraktım sadece yastık işe yaradı. Ne süt ne bişi doğal çözüm iyi gelmedi. Suyuda yudum yudum için
Meryemkale elaveben salatalık dene istersen canım bi bana iyi geliyo bi tık rahatlıyorum onun dışında ilaç için Druna danışabilirsin
Fridasrose elaveben bendede reflu var bide üstüne dogum yaklaştıkça dahada arttı yanma. Rennie kullanabilirsin dedi doktor 4 saatte bir. Yada yarim limonu bardağa sık ustune sade soda dök köpüğünu iç bi daha dök bi daha ic sonra tamamini iç çok rahattigini goreceksin
Babyhappy58 Soğuk yogurt gece bana çok iyi geliyo bide yastıgım 2 3 tane oturur pozisyonda yatıyorum bide yemekten hemen sonra yatmamaya calıs bide 5 dklık gecirme hareketi var dirseğini ensenin arkasından tut 10 sn