dün 101 den bebek ürünleri aldım kız bebek için ama hala rüya gibi geliyo bana kızım mı olacak diye iki oğlum var şükür kızımız olacak ama ne bilim hala kendimi alıştıramadım daha doğrusu sonradan değiştirirse endişesi var açıkcası sanki erkek diyeceklermiş gibi geliyo sizlerde de bu şekilde endişelenen varmı