piremsesce Melek6767 şu an yaptığın bozuk olabilir belki ya da diğerleri hemen mi belirdi 10 dk geçtikten sonra mı çift çizgi belirdi. En güzeli kan vermen olabilir canım
Hi2018 Melek6767 benim kanamam 12. gün başlamıştı. Değer testin ölçmeyeceği kadar düşük olduğu zaman gebelik testi negatif gösterir. Kanama ise 5 in altına düştüğünde başlar.
Melek6767 piremsesce canım 1 hafta önce yaptığım 3 test pozitifti hemen beliren çizgiler oldu. Hamileyim diye kan verdim koca bi negatifle karşılaştım. Bugün yine yaptım test ilk idrarla o da negatif çıktı. Acaba kimyasal mı diye de düşündüm.
piremsesce Melek6767 kimyasal olsa kanda çıkardı canım az bi değer olsa da çnkü önce kan sonra idrarda pozitif oluyo, bazen testler böyle bozuk olabiliyo. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻 🤲🏻
Melek6767 piremsesce zaten kimyasal olsa kanamam olması lazımmış kanamam yok. Saol canım çok istiyoruz bebek inşallah nasip olur bizede 🙏🥰