Minnosanne06 Merhabalar canlarım güzellerim. Biz Ankara’dan 9+4 kiraz olduk:)) Hem deneyimlerimizi paylasmak hem de kafamıza takilanlari sorma amaçlı açtım bu tartışmayı. Kimler Ankara’dan? Ve hangi hastane hangi kadın doğum doktoruna gidiyorsunuz?
Zeliiiss Minnosanne06 şehir hastanesine Gidiyorum tabi devlet hastanesi isterseniz önerebilirim ozellerde daha iyi doktorlar var tabi. Ama tercihim devlet. Tavsiye ederim ilgililer doğum yapanlar da memnun
Beyziikoo Minnosanne06 Ankara Şehir Hastanesi Necati Hançerlioğulları’na gidiyorum 14.haftadan beri çok memnunum iyi ki özel tercih etmemişim 🤗 Doğumumu da orada yapacağım Allah izin verirse eğer doğumların da iyi olduğunu duydum ☺
Basak0503 Gizem957 yorumunu olurken Ankara’da tesadüfen aynı doktora gittiğimizi farkettim☺️ Nasıl bir doktor ben ilk defa geldim de.
mhndshnm Gizem957 muayene ücreti ne kadar acaba? 5 ay önce düşük yaptim iyi bir doktor arıyorum bende
Lnxirem Ankarada iyi bir doktora ihtiyacım var 25 haftalığım şeker yüklemesi yaptırmak istemediğim için doktorun triplerine ve kötü muamelisine maruz kaldım.Yeni bir doktor, hastane arayışındayım yardımcı olursanız sevinirim
Yldzz97 Lnxirem bende aynı şekilde şeker yükleme yaptırmak istemediğim için devam ettiğim hastanede doktorumu degistirdim A life hospital Ebru biberoglu çok iyi ve güler yüzlü bir doktor bir hafta sonra gitcem istemediğimi soyluycem anlayışla karşılar eminim 🤲🏻
Seymagunes06 Lnxirem gereksiz trip yemiş sayılmazsın. Bir baklavadan daha az o şeker haberin olsun istedim.
balbocegimm Zeliiiss bende şehir hastanesi ne gidiyorum doktorum fatma salih siz hangi doktora gidiyorsunuz
mhndshnm Zeliiiss merhaba şehir hastanesinde randevu alırken 36 hafta ve üzeri yazıyordu. Yine de randevu aldım bir sorun olur mu acaba?
Lnxirem Nesli23 Başkent hastanesinden Sertaç Esine gidiyordum bu gün ağlaya ağlaya çıktım hastaneden sayesinde soru sormazsanız açıklama yapmayan biri kimseye tavsiye etmiyorum.
Aysun_Murat Ben Şırnak ta oturuyorum ama bu sene tayinciyiz Ankara’da doğum yapıcam oglumu GATA’da doğum yaptım çok memnun kaldım şimdi kızımıda orda dogurucam
mavisahinn Aysun_Murat bende şırnaktayım tayinciyiz ankarada doğum yapıcam gatada önereceğiniz bir doktor varmı ?
Caglabade Lnxirem ya ben 14+4 teyim ona gitmeyi düşünüyordum kendi doktorum koru hastanesi tamer mungan çok ilgisiz diye iyiki okudum bunu
suloz Lnxirem ben de Sertaç beye gidiyorum son gittiğimde beni de tersledi . Ben de 30 oldum . İkiz gebe misiniz?
ysfali06 Minnosanne06 19 mayıs hastanesi Naciye sandıkçı ya gittim doğumumu da onunla yaptım çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim. Bnde tavsiye üzerine gitmiştim.
Minnosanne06 Ben Ankara üniversitesi Cebeci. Şehir hastanesi çok ters kalıyor bize. Mamak’ta oturuyoruz
lmerveeeel Minnosanne06 kaç haftalıksınız bende ilk baştan beri cebeci tıpa gidiyorum ☺️ Devlet hastanesi önerisi isteyenler için de şehir hastanesini çok övüyorlar bende en basından beri cebeci tıp fakültesine gidiyorum bi sıkıntı yaşamadım yani doğum için falan orayıda önermişlerdi bakalım aklınızda olsun bayanlar 🥰
MM0106 Medicalpark sevgi yıldırım alta gidiyorum doktorluğu çok iyi tavsiye ederim ama hastane pahalı