Busrayildiz kesinlikle içmem çünkü ben zaten bebeğimi kaybettikten sonra cok hırpaladım kendimi doktor ısrarla seninle hiç bir alakası yok dese de benim icin dönüm noktası oldu bu olay bana minicik bi canı emanet eden rabbime ihanet edemem şimdi nasıl içmiyorsam ne emzirirken ne onu büyütürken içmem Allah’ın izniyle çünkü düşünüyorum da o yasına girdiğinde yürümeye başladığında benim elimde sigara gördüğünde ben cok utanırım ondan Allahım sağlıkla sıhhatle onu bize versin büyütmek nasip etsin yeter ki 🙏