Merveysel15 Şuan 20 haftalık hamileyim doktorum 20 gün sonra detaylı ultrason için gelin dedi acaba gitmeli miyim gerekli mi yaptırmasam bir şey olur mu?
Alyaveannesi Merveysel15 detaylida en ince ayrintisina kadar inceliyor bir yerinde bir sıkıntı varmi diye hic bir zaman bu kadar bakmiyorlar kesinlikle gitmelisin
bebyjsf Merveysel15 en gereklisi en önemlisi kesinlikle detaylı ultrason Eger bebekde bisey varsa dogumdan sonra hemen müdahele ediliyor gec kalinmamis oluyor.Kesinlikle yapdirmalisiniz
Senayyalcin Merveysel15 Doktorunuz gelin dediğine göre önemli tabi ki hatta en önemli bir tarama testi
Merveysel15 Hafise yani benim düşüncem şöyle Yaptırınca anne karnında müdahale olmuyor anne üzülecek ve hamileliğin geri kalan günleri stres içinde geçecek doğumdan sonra tedavi edilecek o yüzden yaptırmasam mı diye kararsız kaldım
Merveysel15 Haticeerez evet ek ücret alınıyor özele gidiyorum detaylı ultrason ve muayene 400 tl olacakmış
Oozgn Merveysel15 bende 20 +2 yım şuan detaylı ultrason için geldim doktora. En önemlisi bu bence kesinlikle yaptırın. Şehir hastanesi perinotoloji uzmanından randevu aldım ücret yok. Ama özel hastanelerde fiyatlar değişiyor 600 700 gibi rakamlarda okumuştum
Songulll123 Merveysel15 kesinlikle gitmelisin ben özelde 350 tl ye yaptırdım bebeğimin beyninde kist ve bağırsakta parlaklık çıktı profesöre yönlendirdi o da ayrıntılı baktı 264 tlydi kesinlike gitmelisin