@Nurtas04 Taze_gebe bana da 21 de suyun biraz fazla dikkat et şekerli hamur vs yeme diye uyardı. Şeker yükleme yaptırdım 24 te. Şeker çıkmadı sınırlar içinde ama üst sınıra da biraz yakın, 75 mg yükleme. 1.saat 171 (<190) 2.saat 123 çıktı. Doktor da dikkat et dedi
Sonra başka doktora gittim evet suyun biraz yüksek dedi. Max 240 mg olması gerekirmiş. 243 olarak ölçtü. Net rakam değil 235 de olabilir 250 de olabilir ama sınırda diyelim sen dikkat et deyip birkaç tahlil istedi. Tahliller temiz, kanda enfeksiyon yok bence seni yeniden detaylı ultrasona göndereyim bi kontrol etsinler belki bebeğin yutma sorunu vardır diyerek bir araştırma hastanesine sevk etti.
Araştırma hastanesine gittim. Orada 150 160 mg civarı olarak ölçtüler. Yani fazla değil. Aradaki farkın bu kadar çok olması beni şaşırttı.
26+2 yim, hamurişi yapmıyorum. Her gün 1 meyve yiyorum genelde elma ya da muz tercihim. İnanılmaz tatlı krizindeyim normalde de çok severim. Çok dayanamadığım zamanlarda çikolata vs yiyorum. Sadece kendimi frenlemeye çalışıyorum bu sırada.
Ben kanamalı bir süreç geçirdim. Bu nedenle de 24.haftama kadar hareketsizdim sürekli yattım ev işi dahi yapamadım. Kardeşim görümcem yanıma yardıma geldiler. Sadece onlar varken evde hamurişi tatlı yapıldı. Her gün 1 dilim de olsa bişeyler yedim. Hareketsiz de olmanın etkisiyle bu sonuç çıktı diye düşünüyorum. Şimdi bebeğim haftasıyla uyumlu olduğu için ben dert etmedim. İri bebek değil. Bazen sebepsiz de artıyormuş su. O yüzden biraz rahat olup hayatımı tamamen kısıtlamadım. Bakalım sonraki kontrolde artıp azalma durumunu kontrol edeceğiz